coca cola

June 9, 2011 § Leave a comment

Vartydamas kitą blogą/forumą, aptikau įrašą apie CocaCola butelio dizaino paieškas ir M. Lindstrom teorijas, kas man priminė apie senai matytą statistiką…  Po to, kai “Coca-Cola Co“ 1994 m. perkūrė savo garsiojo kontūro buteliuko dizainą plastike, kai kuriose rinkose pardavimai išaugo net dvigubai, teigia Coca-Cola JAV rinkodaros viceprezidentas Frankas Bifulco. Iš to galime nesunkiai suprasti, ką korporacijoms reiškia produkto archetipas, perkuriamas paveldo industrijos fone. Kaip jau ankstesniuose įrašuose buvo pastebėta, nostalgija gali turėti ir aiškią piniginę išraišką. Taigi dizaineriai, dirbantys su korporacijomis, šiuos įrankius turi būti įvaldę ir gali nesistengti desperatiškai perkūrinėti archetipų be tradicijos integravimo.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading coca cola at retroalgia.

meta

%d bloggers like this: