Michailas Sergejevičius

June 18, 2011 § Leave a comment

Louis Vuitton kompanija savo produktų linijoje praeitį daugiau naudoja kaip prekės ženklo paveldą, o ne retro ar nostalgijos sukėlėją. Retro retkarčiais vartojamas nebent kaip kontekstas pristatant produktus.Vienoje iš reklaminių kompanijų, rekonstruojant praeitį, netikėtai integravosi ir maža tuometinės dabarties detalė. Taigi, 2007m. reklamoje nufotografuotas priešpaskutinis Sovietų Sąjungos generalinis sekretorius Michailas Sergejevičius Gorbačiovas sėdintis limuzine ir važiuojantis šalia Berlyno sienos, pats savaime jau intriguojantis personažas tokiame kontekste, tačiau dar daugiau intrigų sukėlė iš šalia gulinčio LV krepšio išlindęs žurnalas. Tie, kas gali skaityti kirilica ir įdėmiau analizavo žurnalo antraštę, pastebėjo tokiame kontekste politiškai dviprasmišką sakinį apie buvusio KGB agento Aleksandro Litvinenkos nužudymą.

Taigi šiame kontekste, matyt, iš neapdairumo atsiradęs anachroniškas intarpas vizualiniame naratyve sukėlė nemažai problemų ir pačiam prekės ženklui, kuriam ne kartą jau reikėjo aiškintis už sąsajas su naciais. Pats Gorbačiovas, arba tiksliau jo atpažįstamoji dėmė taip pat yra vartotinas retro simbolis ir kituose kontekstuose.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Michailas Sergejevičius at retroalgia.

meta

%d bloggers like this: