retro hits

June 22, 2011 § Leave a comment

Kalbėdamas apie masinės medijas Davis pabrėžia, jog viena iš priežasčių išplėstam medios perdirbinėjimui media recycling yra ta, kad nostalgija tapo taip artimai susijusi su pačiais populiariosios kultūros produktais ir, kad kažkada namai, gatvės bei žmonės buvę bene vieninteliais nostalgijos subjektais, dažnai yra pakeičiami būtent medijos produktais. Kai mes mąstome apie mūsų vaikystę, mes prisimename populiariąją muziką, televizijos laidas ar filmus, taip pat ar net geriau nei tam tikrus žmones ar vietas. Tai, kad populiarioji kultūra gaminama komerciškai ir masiniu būdu, jai leidžia sukurti reikšmių ir sukeliamų asociacijų konstravimo vienodumą. Taigi jos galimybės vėlesniam manipuliacijų perdirbinėjimui ir kontrolės simbolių kūrimui sustiprėja.[1]


[1] Davis, F., Yearning for Yesterday: A Sociology of Nostalgia, 1979, p. 30

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading retro hits at retroalgia.

meta

%d bloggers like this: