Volvo

June 23, 2011 § Leave a comment

Volvo ne vienintelė kompanija, pradėjusi vėl naudojanti retro tipo išplėstų raidžių pavadinimus savo automobiliuose. Ir nors ši markė naudojo tokio tipo užrašus anksčiau, tačiau to negalima vadinti tiesioginiu paveldu vien dėl tam tikru laikotarpiu nutrūkusios tradicijos. Kaip ir daugelis pokario automobilių tendencijų, Europą pasiekė iš JAV ir ypatingai Maršalo plano dėka. Kaip žinia, dauguma „europietiškų svajonių“ buvo gerokai mažesnės, net ir tas pats (sąlyginai didelis) Citroen Ds buvo savitikslė Maršalo plano PR dalis, kai vietinės rinkos atsigavimui buvo reikšmingiausi skardiniai 2CV ar Fiat 500. Kodėl pradėjau apie dydį ? Nes mūsų aptariamo, galinio markės ar modelio pavadinimo užrašo atsiradimą, siečiau su „amerikietiškų svajonių“ gabaritais, o tiksliau, pločiu ant kurio kitokio tipo užrašai kartais galėjo ir išnykti. Žinoma, tokio tipo prielaida yra tik mano paties išmislas ir nemanau, kad dabar Volvo dizaineriai jį pasirinko dėl didėjančių automobilių gabaritų.

Paradoksalu, bet dabartinis savarankiškas stylingas tokį retro elementą naudoją kaip automobilio atnaujinimą ar priartinimą prie naujausios modelių gamos.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Volvo at retroalgia.

meta

%d bloggers like this: