Citroën 2CV

June 25, 2011 § Leave a comment

Azijietiška Citroen 2CV reinterpretacija Nissan S-Cargo ant konvejerio praleido 17 kartų mažiau laiko nei prancūziškas pirmtakas ir susilaukė sėkmės nebent tarp McDonald’s ar KFC kompanijų  kaip mobile billboard advertising atributas.

Analizuojant detaliau šį tiesioginės inspiracijos naudojimą, galima teigti, kad su dizaino istorija jis turi mažai bendro, nebent su emotional design tradicija, kuri, kaip įrankis dažniau pasitelkiamas rinkodaros skyriaus darbuotojų.

Pirmieji Citroen 2CV buvo visiškai utilitarūs automobiliai iš rifliuotos skardos, kurią galėjai naudoti  gamyklos stogui ar pan. Automobilis labai ilgą laiką tarnavo kaip pigi ūkininkų mašina, o tai, kad vėliau tapo retro objektu, perkainavo ir jį patį, ir idėją. Hermes bandymas užsiimti jo restylingu, ar gal tiksliau didesniu reprice‘ingu lyg ir neglumina, net bandymai paversti  ferrariu nekelia tiek šypsenos, kaip Nissan kompanijos dizaino skyriaus naivus požiūris į, su laiku mielu tapusį, utilitarų pokario transportą.

Beje, ir pati Citroen newretro bangos pagauta žadėjo pristatyti naująją senuko versiją, bet pasirodžiusi krizė, matyt, sujaukė planus.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Citroën 2CV at retroalgia.

meta

%d bloggers like this: