Lomo LC-A+ Gold Limited Edition

July 7, 2011 § Leave a comment

Sėkmingas ostalgijos, kaip paprastesnio laiko su paprastesniais produktais, panaudojimas rinkodaroje nėra dažnas. Vienas iš trukdžių tai, kad naujesnis produktas dažniausiai asocijuojasi su naujai integruotomis papildomomis savybėmis, kurių pirmtakas neturėjo ir todėl jų atėmimas arba objekto supaprastinimas retai egzistuoja kaip vertybė. Vienas iš retų ir sėkmingesnių pavyzdžių yra rusiškojo prekės ženklo ЛОМО tradicijų tesėja Austrų kompanija Lomography.

Sunku suprasti tik analoginio fotoaparato Lomo LC-A+ Gold Limited Edition prasmę. Austrijos kompanija Lomography įsigijo Lomo LC-A patentą, atrodytų, siekdama paprastumo, propaguodama jaukius plastikinius lęšius ir suprasdama nekokybiškų nuotraukų nenuspėjamumo vertę. Ilgą laiką kompanijos rinkodara buvo gana agresyvi, paremta ryškiomis tų fotoaparatų sukeliamomis „ostalgiškomis“ emocijomis ir neryškiomis nuotraukomis. Tačiau, kai pasirodė auksinė versija, sunku patikėti, kad pirminės intencijos buvo nuoširdžios.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Lomo LC-A+ Gold Limited Edition at retroalgia.

meta

%d bloggers like this: