retro ateitis

July 8, 2011 § 3 Comments

Pastebėjau, kad dar beveik nieko nerašiau apie retrofuturistiškas reklamines kompanijas. Pačiame retrofuturizme, kaip jau buvo minėta anksčiau, yra užkoduoti tam tikri esminiai nesutapimai, kurie dažnai dėl savo anachroniškų ar heterotopiškų naratyvų sukelia netikėtumo aspektus tokių reklaminių kampanijų kontekste. Tuo tarpu retrogradiška, arba atvirkščiai, futuristiška estetika praeities objektams pati savaime susižavėjimo kelia kiek mažiau nei pati nesukombinuojamų ateities ir praeities elementų kombinacija.

Sao Paulo įsikūrusi reklamos agentūra Moma Propaganda media seminarui ”Everything Ages” kūrė Facebook, Youtube, Skype ir Twitter reklaminius atvartus, kurie bando mus nukelti į penktojo dešimtmečio populiarių pieštinių reklamų laikus. Beje, apie to meto pieštines automobilių reklamas išsamiai rašė Paulius iš popo.

 

Advertisements

§ 3 Responses to retro ateitis

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading retro ateitis at retroalgia.

meta

%d bloggers like this: